Naturalne linki w artykułach sponsorowanych

Dla pozycjonera próbujące wypromować daną stronę www na określone słowa kluczowe i sprawić, aby wyświetlała się w wynikach wynajdowania pod konkretną frazę na wysokich pozycjach, bardzo ważne jest zdobywanie cennych i wartościowych odnośników. Najlepiej również, by zostały to całkowicie naturalne linki lub perfekcyjnie takie udające, umieszczane na tematycznych witrynach z wysokim TR, zaindeksowane przez roboty Google , a ponadto mające dużą moc SEO, przenoszoną potem na docelową witrynę.

Jednym ze sposobów na ich zdobycie jest umieszczanie specjalnych artykułów na wybranych stronach www, gdzie w informacji takich tekstów zamieszcza się link do witryny ukryty pod konkretnym anchorem. Nie są to z całą pewnością typowe artykuły sponsorowane, jakie znaleźć można na wielu serwisach internetowych, niemniej jednak w każdej chwili zwiększają one tematyczną moc ukrytego w nich linka. Dzięki temu pozycjoner ze znakomitym skutkiem ma możliwość unikać zjawiska ściganego przez Google, jakim są nienaturalne linki kierujące do danej strony. Nienaturalne w tym wypadku oznaczają odnośniki umieszczane na „podejrzanych” wortalach, klasyfikowanych przez wyszukiwarkę jako mało wartościowe, nietematyczne, niskiej jakości a zdarza się, że wręcz jako typowe strony spamowe. Największą moc reklamową – i jedną z większych, jeśli chodzi o kontekst SEO – mają jednak linki umieszczane w treściach wspomnianych wyżej artykułów sponsorowanych. Dzięki nim internauci trafiają na docelową stronę dwoma sposobami – klikając w ukryty link oraz czytając treść tekstu i zapamiętując nazwę firmy lub produktu.

Post Navigation