Jakie strategie na pc są godne czasu

Od kilku lat możemy zaobserwować znaczący wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami MMORPG, może to być skutkiem zwiększeniem liczby abonamentów Internetu lub zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od kilku lat były popularne w Europie, niemniej jednak w chwili obecnej ogarnęły swym zasięgiem wszystkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.
Z całą pewnością Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to w tej chwili kluczowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a dodatkowo World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy również stara się swych sił na rynku gier, z marnym skutkiem. Wydawnictwa GameForge oraz BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Warto dodać że w Polsce również powstają niedużo znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a ponadto Stick World. Kto ażeby pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie generować gry online? A jednak nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami niemniej jednak to nic złego, w każdej sytuacji są o krok do przodu przed wszystkimi. Trudno ażeby kraj gdzie 90% społeczeństwa posiada dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym przypadku wciąż będziemy korzystać z platformy PC.

Od kilku lat możemy zauważyć znaczy wzrost zainteresowania grami MMORPG, ma możliwość to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat były popularne w Europie, ale w tym momencie ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wtedy to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a przede wszystkim widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.

Oczywiście USA maja duży wkład w gry MMORPG, to obecnie zasadniczy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a ponadto World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy też próbuje swych sił na rynku gier, z marnym efektem – tam głównie na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge , a ponadto BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Pamiętajmy że w Polsce także powstają niewiele znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis oraz dodatkowo Stick World. Kto ażeby pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie produkować gry online? A jednak nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdym momencie są o krok do przodu przed wszystkimi. Niełatwo żeby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w przeciwnym przypadku cały czas będziemy korzystać z platformy PC.

Post Navigation